برخی از معایب سیستم هوشمند وایرلس
نوشته شده توسط : هوشمندسازان

در یک واحد مسکونی که مجهز به دیوایس های مختلف خانه هوشمند می باشد، انسان ها به شدت در معرض امواج الکترو مغناطیسی قرار می گیرند.  به همین علت محققان آژانس بین المللی تحقیقات سرطان(IARC) با بررسی بر روی چگونگی ماهیت امواج wifi،این امواج را در شمار عوامل احتمالا سرطان زا دسته بندی کرد که کودکان و زنان باردار به نسبت در معرض خطر بیشتری هستند. سردرد، خستگی، اختلالات خواب، اختلال در عملکرد مغز از عوارض مستقیم قرارگرفتن دائمی در معرض امواج وای فای می باشد.

خطر حک شدن سیستم که براحتی بوسیله ی نرم افزارهای موجود در بازار می توان سیگنال یکی از دیوایس ها را حک نموده و از طریق ارسال پیام خطا عملکرد صحیح سیستم را مختل نمود.

کلیه ی تجهیزات وایرلس خانه هوشمند بر روی فرکانس ۲٫۴ گیگا هرتز فعالیت خود را انجام می دهند که از مشکلات این فرکانس شلوغی بیش از حد آن می باشد، زیرا از این فرکانس برای مودم های خانگی، تلفن های بی سیم، ریموت درب جک دار، اینترنت گوشی های موبایل و … نیز استفاده می شود. به این دلیل احتمال پارک شدن سیگنال ها بر روی هم وجود دارد.

بوسیله ی دستگاه های محدود کننده ی سیگنال های رادیویی که در بازار موجود است و در مدارس و دانشگاه ها و یا مراکز نظامی جهت محدود کردن فرکانس های پایین مانند بلوتوث و یا آنتن موبایل کاربرد دارد. بنابراین می توان بوسیله ی این دستگاه ها، سنسور های امنیتی وایرلس را نیز از مدار خارج نمود، که منجر به نقض سیستم ایمنی خانه هوشمند خواهد شد.

خانه هوشمندخانه هوشمند الفا هوشمندسازی ساختمانساختمان هوشمندخانه ی هوشمند- - اخذ نمایندگی خانه هوشمند- آپارتمان هوشمندمجتمع هوشمندهوشمندسازی خانههوشمند سازی ویلاکلید لمسی هوشمندابیاری هوشمند خانه های هوشمند در ایران-کلید هوشمند -کلید لمسی-اخذ و پذیرش نمایندگی خانه هوشمند-خانه های هوشمند رشت

 





:: برچسب‌ها: خانه هوشمند,هوشمند سازان,هوشمندسازی ساختمان,نمایندگی خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: